Helgen

2011-01-31 @ 01:19:51

Dålig uppdatering från min sida, men är det helg så är det ;D
Hostan och huvudvärken sitter fortfarande i och jag blir galen, kan ju inte sova ordentligt om nätterna. Somnar-vaknar-somnar-vaknar-somnar-vaknar osv, ingen djupsömn här inte ;P

Aja, nu ska jag inte klaga mer. Helgen har för övrigt bestått av jobb, taco, handboll, kalas, kinamat och besök hos mamma och pappa. Har även varit och satt upp lite av mina smycken i min mosters salong. Hon är så snäll som låter mig ha dem i hennes skyltfönster :)

Nä nu är det kanske på tiden att lägga sig. Sov gott! :)

Måste bara tillägga en sak. JAG HAR SEMESTER I EN VECKA NU! :D


Haha, hittade en gammal bild på mig och pappa. För jävla snygga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0