Glad Påsk!

2011-04-22 @ 07:45:26

Har precis varit ute och gått i det fina vädret. Helt underbart skönt. Skippade faktiskt mp3 idag då jag kände för att lyssna på fåglarna istället, myyys. Blev en 5-minuters snabb solning också i stå-upp-solariet. Så...då har jag fått den D-vitaminen jag behöver för idag ;D Så lika bra att spendera resten av dagen inne på jobb, för ovanlighetens skull ;P

Idag har vi bestämt att vi ska vara gula och fina på jobb. Trots att jag har väldigt mycket kläder så har jag inget gult?!...konstigt nog. Jag gillar faktiskt gult...det är inte alls fult har jag kommit på :D Aja, fick köpa den här toppen dagen till ära:


En ny volymvara vi fått in till Gina faktiskt. Komiskt nog heter den Gina topp och kostar bara 99:-. Finns i en massa massa massa färger. Självklart var jag tvungen att köpa den i rosa också (a)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Aha okeej :) oooh vad kul, vart någonstans? :) usch, men det är långa tider, ja har med sånna ibland, inte kul! Skulle varit ledig idag igentligen men skrev upp mig hela helgen, goa pengar som fasen hehe ;D dd? kram :)

2011-04-22 @ 11:13:40     URL: http://mellebusplace.blogg.se/
Postat av: carro

Fin tröja:D Jag gillar faktiskt också gul, men passar inte i det för jag är så blek. haha;)



sv: Så bra då;D näe tyvärr inte:/ har du? :)

2011-04-22 @ 12:22:13     URL: http://carolinaolvenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0