I made it!

2011-04-24 @ 20:12:32

Hemma från jobbet nu, var längesen det var så skönt att komma hem :D Nu har jag jobbat mina 10 dagar och har äntligen en ledig dag imorgon, obeskrivligt! Och den lovar jag att jag ska spendera på bästa tänkbara sätt! Med familj, släkt, god mat och förhoppningsvis ljuvligt väder :D Det enda som fattas är Fredric "/ men på tisdag kväll/natt kommer även han hem. Längtar riktigt mycket efter honom just nu! Dock inte lika roligt att han kommer vara svart medan jag, som bara varit inne och jobbat den senaste tiden, knappt fått en solstråle på kroppen. Får nog bli lite solariesolning imorgon också har jag en känsla av ;)

Nu ska jag köra ner till Pistaschia och köpa en stor godiskorg som morfar ska få imorgon och sen ska jag, hör och häpna, laga mat till mig själv :D Kycklingwok, yummie!
Efter det blir det godisäggsätande och Big brother, underbara söndag! :)


Kommentarer
Postat av: absoluteelin

ja de är bra :D

händer i veckan då?

2011-04-24 @ 20:20:34     URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Marielle

Aaw okeej :( jaa, dagen har varit riktigt varm :) jag har också jobbat så har inte blivit så mkt heller för min del, men i morgon är jag ledig så då ska det ut och solas hehe :)

2011-04-24 @ 21:26:33     URL: http://mellebusplace.blogg.se/
Postat av: Tove

Nu är dagens blogg vinnarna uppe på bloggen! Gå in och kolla om det blev du :)



Om du inte vann, gå in och anmäl dig imorgon då det blir en ny dagens blogg tävling!

2011-04-24 @ 23:10:33     URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0