Sunday

2011-02-13 @ 10:27:15
Vaknade till lika underbart väder idag som igår, käääääääärlek! Man blir så glad :)

Dagen ser ut till att börja med solning, veckohandling och sen träning. Vi börjar med alla "måsten".

Efter det ska vi göra en riktigt kul men hemlig sak, så säg inget till någon. Uppfattat?! ;P
Klockan tre ska min bror spela match och jag vet att mina föräldrar ska dit och kolla. Så under tiden de är på fotbollen så ska jag och Fredric våldgästa deras hus och pimpa deras toalett. Och tro mig, det behövs ;P Mina föräldrar är inte några personer som direkt lägger pengar på sig själva, utan de tänker på allt och alla före. Så nu jävlar, nu ska jag ge tillbaka lite av allt de ger mig.
Så igår var jag och köpte en ny vask, toasits, handdukar, tvålpump och tandbortställ, badrumsmatta, blomma och en våg. Det kommer bli så fint :)
Vi har exakt 1 1/2 timme på oss i huset att göra fint. Tur att Fredric kan installera en ny vask, för det hade jag ALDRIG klarat.

Mamma och pappa ska hit sen efter fotbollen och hälsa på ett tag, kommer bli svårt att hålla käften då har jag en känsla av ;P

Hade varit så kul att se deras miner när de går in på toaletten sen när de kommer hem. För inte ska vi tala om att det är vi som har varit där, de får de försöka klura ut själva. Så Grattis på alla hjärtans dag mamma och pappa! Ni är bäst! :)


Hmm, kanske ska färga håret lite mörkare igen, eller?! Svårt det där :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det fick jag! :) kommer upp på bloggen senare idag tror jag, om du vill se!

2011-02-13 @ 11:18:10     URL: http://colorido.blogg.se/
Postat av: EMELIE

sv: den är jättebra :)

2011-02-13 @ 11:19:31     URL: http://emeliekjellman.blogg.se/
Postat av: evelina

sv : jaha okej! :D

du har riktigt fin hårfärg måste jag säga ! :D

2011-02-13 @ 11:46:42     URL: http://aavelina.blogg.se/
Postat av: josefinemattsson:**

snygg blogg!

btw: måste bah fråga, hur har du fått den hårfärgen som du har nu, vad har du användt dig av för hårfärger? (:

2011-02-13 @ 18:24:09     URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0