Övertrött :S

2011-04-07 @ 04:46:21

Det här är så typiskt mig. Klockan är snart fem och jag sitter här framför datan och kan inte sova. Egentligen är jag svin trött men har ni kommit in i det stadiet någon gång när man verkligen är så övertrött att man inte kan sova hur mycket man än vill och försöker. Där är jag nu iallafall.
Så sitter här i soffan i min ensamhet och lyssnar på musik och tittar på lite kläder på nätet, mysig natt om inget annat :D


Den här föll jag för direkt, blev lite småkär :D Dock kostar den 1800, va fan ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha jag vet :D i förrgår kom pappa hem med kalaspuffar i ica kassen och ba: kolla vad jag har köpt :D snacka om jag blev glad! är så himla gott och var sjukt länge sen! I LOVE IT :D

2011-04-07 @ 07:29:26     URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: isabell

omg va snygg !!

2011-04-07 @ 07:57:31     URL: http://isabellohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0