Ledig :D

2011-04-01 @ 06:59:27

Idag är jag ledig, känns riktigt skönt :) Jag vet att jag har gått upp tidigt IGEN och att det inte är normalt att göra när man är ledig...men jag har faktiskt Fredric att skylla ;P Han börjar jobba idag så jag vaknade när han gick upp.
Det är ju alltid så att man har 1000 saker att göra när man väl är ledig känns det som, så lika bra att vara uppe i tid ;)

Nu blir det en sväng till gymmet för och rensa tankarna, så skönt! Sen bär det av ner mot Landskrona för att först ta en fika med mamma och sen med Camilla, jag kan det här med att fika ;D
När jag kommer hem står städ-och tvättning av bilen och garderobsstädning på schemat. Underbara lediga dag. Fast jag tycker oftast att det är sjukt kul att städa garderoben. Man hittar alltid en massa kläder och skit som man inte ens visste att man hade. Till och med en massa med prislappen kvar ;P Vill egentligen inte inse det men det är utan tvekan ett bevis på att jag köper för mycket kläder ;P

Vi hörs vänner, tjollahopp! :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men vad härligt:D

2011-04-01 @ 08:15:55     URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0