Världens slappaste söndag.

2010-10-10 @ 22:43:26
Varför är man alltid så seg på söndagar? Det kvittar om man har haft världens lugnaste lördagkväll, man känner sig ändå som om all energi bara runnit ur kroppen. Så idag har det inte blivit många knop gjorda.
Vi har iallafall bakat bananmuffins och det är jag helnöjd med :) Och sen har vi varit och storhandlat. Så nu ska vi förhoppningsvis inte behöva handla någon mat på en vecka, sköööönt.

Nä nu ska vi lägga oss och kolla på en av alla filmer som Fredric laddat ner. Har en känsla av att jag kommer se 10 min sen tror jag nog att jag nannar rätt gott :)


Kommentarer
Postat av: Pauline♥

så fint hår du har:D

2010-10-11 @ 12:29:11     URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0