Snow

2010-11-27 @ 19:18:50

Nu har jag kommit hem från jobb. Inte det roligaste vädret att köra hem i precis :S Även fast jag älskar snö och tycker det är hur mysigt som helst så är det fortfarande ett helvete att köra bil i. Finns positiva och negativa sidor med allt.

Idag orkar jag inte göra någon fin lördagsmiddag utan det är scones som står på menyn. Varma scones och varm chokladmjölk är faktiskt underskattat. Sen blir det godis och tv, åhhhh vad jag älskar lugna lördagkvällar. Ett säkert tecken på att jag börjar bli gammal ;P


Kommentarer
Postat av: johanna

jätte snygga! :o

sv' haha menar det ! det är verkligen en tycka synd om mig vecka :p

jasså fyllde han år :D åh kul!

2010-11-27 @ 22:29:36     URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0