Vilse i Hbg? :O

2010-05-27 @ 16:09:48
Ja det är faktiskt sant. Jag har gjort det omöjliga, gått vilse i Heslingborg. Jag var ute och gick en runda imorse, trodde att jag hade stenkoll på läget men icke! Jag hittade inte hem :S Hade planerat att gå en timme ungefär, men det slutade med två. Egentligen ska man inte berätta sånna saker men ja...jag bjuder på det ;P

Fick stressa som in i när jag väl kom hem, hade bestämt träff med Mamma och Jonas nere i stan 12.30
Blev en härlig tur på stan. Jonas valde ut en skjorta som han ska få i studentpresent av mig. Härligt att jag kan stryka en sak från min lista :)
Blev lite käk på Subway innan vi körde hem också, fina fisken :)

Har bakat scones nu som jag och hjärtat ska mumsa på senare ikväll :) Lär komma hem hyffsat sent för Fiffe ska spela match. Första matchen i korpen, spännande. Melins bollplockare heter laget, haha va fan? Aja, skenet kanske bedrar...ska bli kul att titta på dem iallafall :)

Nä nu ska jag till Väla. Blir en sväng inom jobb och fixa lite småsaker. Sen kommer Fiffe dit när han slutat också ska vi försöka hitta ett par fotbollsskor som han kan ha ikväll. Alltid ute i god tid jag vet ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Linda!! vad gör du på jobb när du är ledig?? du är inte på väg att bli som din chef väl??????????? =)

2010-05-27 @ 20:16:29
Postat av: Linda

Haha, jag är nog det faktiskt ;P Nä men jag skulle bara fixa lite med schemat och så, gick hyffsat fort. Men hädanefter ska jag försöka hålla mig därifrån när jag är ledig, fast det inte är lätt ;D Ha en trevlig helg snäckan :)

2010-05-28 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0