Världens mysigaste Valborg!

2010-05-01 @ 06:51:08
Riktigt krävande dag på jobb igår. Kommer hem lite halv sur/seg, och vad får jag se då? :O

Det här:


En pojkvän som sitter ute på balkongen och grillar.


Underbart vackra rosa blommor på bordet.


Och lotter på min tallrik.


Jag blev så häääääääääääääär glad och lite till, den killen är ju bara för bäst :)
Gjorde dock tabben och sa till honom senare att jag älskar när han är spontan. Fick då Ramlösa flaskan i huvudet. Och då menar jag innehållet! - Spontant va?! ;P
Hahaha, trots det älskar jag honom mest av allt i hela världen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

NAW! så gulligt!

Fast de är ganska förbjudet att grilla på en balkong ;) hehe . Men vafan gör man när man är sugen?!

2010-05-01 @ 08:21:23     URL: http://www.miajohannesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0