Min pojkvän nr 2 är borta :O

2010-05-15 @ 23:57:06

Min data pratar jag om nu, hur ska jag klara mig utan honom i några veckor? :O Tur att min pojkvän nr 1 är här och stödjer mig i denna svåra tid. Och då menar jag inte enbart för att jag får låna hans data, utan för att han är världens underbaraste människa :) ♥

Jobbat 9-18.15 idag, så det har inte blivit många knop gjorda förrutom det. Fredric hade fixat ostbricka som vi åt när jag kom hem, väldigt underskattat :) Efter det gick vi ner till affären och handlade godis och satte oss i sängen och började kolla på Alice i underlandet. Komiskt att vi somna efter ca en halvtimme båda två, så bra var den liksom ;P Nä men vi får ge den en ny chans imorgon, den verkade bra iallafall :)

Nu får det bli duschen och sen sängen, jobb väntar tidigt imorgon. Vet ni vad som mer händer imorgon? Va va va????? JAG FYLLER ÅR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0