Hej lediga dag!

2010-05-13 @ 15:33:16

Trots att jag jobbar på Väla så är jag faktiskt ledig idag, det var som sören! Så jag och hjärtat har äntligen en ledig röd dag tillsammans, inte illa :)

Jag vaknade vid åtta och gjorde lyxig frukost till oss, sen väckte jag det lilla livet (elak flickvän han har) ;P
Efter frukosten bar det av till Väla, det vanliga nöjet när man har brist på fantasi. Det var mer än vi som inte kom på något bättre att göra en dag som den här kan jag tala om. Tjoflöjt med folk där var :O

Hittade en massa snygga och häftiga saker jag skulle kunna tänka mig just nu. Det slutade iaf med en bikini, en mp3 spelare och löshår. Blev en korv på Ikea och fika inne på Väla sen också, helnöjd med dagen än så länge.
Får se vad resten av dagen har att erbjuda :)


Löshår från Glitter. Verkligen skit smart att bara sätta fast en klämma i håret och få värsta hästsvansen :)


Mini-mp3. Perfekt när jag ska ut och promenera.


Lite bränna till den här så blir det nog bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0