Hard work

2010-05-31 @ 09:08:50
Vad dålig jag har blivit på att uppdatera. Antingen så är jag för lat eller så har jag helt enkelt skaffat mig ett liv ;P Nä men jag tror faktiskt det är jobbets fel. Det tar upp en hel del av min fritid också, alltid något som ska fixas. Idag är jag faktiskt ledig dock, skönt när man jobbat hela helgen :) Så idag blir det till att ladda upp inför månadsavslutet imorgon, lite nervös är jag allt. Men det fixar sig, det ska det göra :)

Och vet ni vad????????
Om två veckor ligger jag i en solstol med en glass i ena näven och en drink i den andra, åhhhhhh vad jag längtar :D


Kommentarer
Postat av: Emelie Gina

Hej söta!!!! Läser Din blogg här ibland för att hålla mig uppdaterad.... thihiihi.-... allt bra med Dig??? Har du blivit på BC någonstans eller??? Fick en känsla av de när jag läste inlägget här.... hoppas de e så för då e jag otroligt glad för Din skull.... =) Puss o kram på Dig... saknar Er jätte mycke bara så ni vet....

2010-05-31 @ 09:58:49
Postat av: Linda

Hej snäckan!

Haha, nej BC är jag inte. Är assisterande :) Men just nu är vår BC sjukskriven, så det är mycket som måste göras. Men det är kul, lär mig något nytt varje dag :)Hur är allt med dig då?

Vi saknar dig också! Talar för de andra också, för jag VET att de också gör det. Vi vill att du ska komma till HBG snart ;D pusspuss

2010-05-31 @ 12:03:41     URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0