Finfin start på lördagen, kommer bli en härlig kväll också känner jag :D

2010-05-22 @ 13:36:40
Har precis kommit hem från en shoppingtur på Nova Lund och Centersyd. Hittade helt perfekta skor till min klänning som jag ska ha på Jonas student, champangefärgade..kärlek :)
Blev lite nya cider på systemet också, det har kommit en massa nya häftiga sommarsmaker...spännande :)

Nu blir det lite städning av lägenheten sen kl 16.00 bär det av till Olympia och HIF-HBK. Perfekt fotbollsväder, hoppas bara på en HIF vinst också...hade suttit sååååååå fint :)

Ikväll är det Lundakarnevalen som gäller. Ska bli riktigt riktigt riktigt kul :D

Nä nu får jag lägga på ett kål, tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0