Ångest :S

2010-05-12 @ 09:24:09
Fredrics kusin frågade oss igår om vi skulle vilja ta hand om en kisekatt till. De har fått fyra kattungar som inte var planerade, och hittar de inga som vill ha katterna så kommer de göra sig av med dem :S
Läget ligger till så här att vi redan har VÄRLDENS busigaste katt, hon är verkligen överallt och ingenstans. Hon älskar att klättra på väggarna, välta blomkrukor och göra allt som vi säger till henne att hon inte får :O Men ändå älskar vi henne mer än mest (eller iaf jag) ;P haha...Så frågan är om det blir bättre eller sämre med en katt till. Fördelarna är ju att hon slipper vara ensam så mycket och att de kan leka med varandra istället för våra väggar och saker ;P
Sen samtidigt så kan det gå rent åt helvete också, de kanske inte alls går ihop. Vi får kanske en Lazee nr 2 ;O haha
Det som jag tycker är värst i det här beslutet är att jag vet att om vi inte tar hand om en av katterna så kommer den lilla söta kisemisens liv ta slut, och jag vill inte leva med det :S Hur fan blev jag inblandad i det här ;P


Lazee ♥


Kommentarer
Postat av: linda

Tack! jag älskar det! :D

2010-05-12 @ 12:39:17     URL: http://lindaarvidzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0