Kommissarie Späck

2010-06-06 @ 00:22:14
Gud vad dålig jag är på att uppdatera, fyyyy Linda ;P Tror nog det blir bättre när jag får tillbaka min dator igen. Den har varit inlagd på sjukhus i ett antal veckor :( Fan vad snabba Siba är....not.

Min lediga helg den här helgen...eller inte. Blev jobb 11-18.15 idag. Konstigt nog var det rätt mycket folk på Väla trots vädret, crazy people.
När jag kom hem så gjorde jag och Fiffe hemmagjorda pizzor. De blev inte jätte snygga men ack så goda, och det är det som räknas ;D
Efter pizzan drog vi oss ner mot stan, handlade godis och intog biosalongen. Såg Kommissarie Späck, riktígt rolig faktiskt :D Den var iofs väldigt överdriven, men jag älskar hur den driver med Beck filmerna :D

Nä nu ska jag väcka Fiffe som ligger som en klubbad säl i soffan. Ska bli kul :D

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0