:D :D :D

2010-06-08 @ 06:17:42
Underbar morgon. Vaknar i vetskapen om att vi köpte världens gulligaste kisekatt igår. Har ni förslag på namn så tar tar jag tacksamt emot ;P Vill bara ha hem det lilla livet, men vi får snällt vänta i två veckor till. Vi ska ju till Turkiet på söndag så kändes lite taskigt att ta hem henne nu, som tur är så håller ägaren henne ett tag till till oss :)

Det är även men sista dag på jobb innan vi åker till Turkiet. Låter konstigt iom att vi inte åker förrän på söndag, men så här ligger det till mina kära vänner ;P Jag skulle egentligen jobbat helgen den här veckan och därför vara ledig onsdag och torsdag. På fredag tar ju Jonas studenten så har tagit semester från och med då. Så ja, lyxigt värre har jag det nu :D

Nu bär det snart av till jobb, ska på Väla möte nu på morgonen. Ska faktiskt bli intressant, de ska informera om det mesta som händer nu när de ska bygga ut Väla :)

Vi hörs ikväll, hejsvej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0