Varför går nätterna så fort? :S

2010-07-05 @ 06:26:22
Godmorgon! Jag har sovit som en stock inatt kan jag tala om, underbart med nytt täcke, nya kuddar och nytt påslakan :)
Nu väntar snart jobb, vi ska få vårt nya kassasystem idag...spännande :) Får se hur lätt det är att lära sig något nytt efter tre år. Kanske inte det lättaste...gäller att koppla bort det gamla systemet helt och hållet.

Slutar faktiskt redan två idag som det ser ut nu, glassiiiiiiiiiigt :D Då ska jag köra ner till stan och köpa en sak och sen pimpa lägenheten lite. Ni får se resultatet sen när det är färdigt (om det blir bra vill säga).

Nä nu måste jag göra mig färdig, tjingeling!


Är det bara jag eller var min lugg jätte sne när jag var liten? Aja, det var kanske inne då ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0