En helt vanlig torsdag?

2010-07-15 @ 17:59:48
Jag skäms nästan för att säga det men det blev en tur på Väla idag också. Ja men va fan ska man göra när det är så tråkigt väder? ;P Köpte två söta klänningar och så invigde vi espresso house, gillas :) Fick bli en tur inom systemet också för att ladda upp inför helgen, vi ska ju hålla karneval! :D

Jag måste bara bränna av. Idag när vi skulle gå till bilen så är där en dum en jävel som lämnat sina två hundar i bilen medan han/hon var inne och shoppade. SKJUT DIG SJÄLV! Så jag ringde till vakterna på Väla och fråga om de kunde efterlysa ägaren till bilen i högtalarna. När vi skulle köra därifrån ca 10 min senare så såg vi ett par sätta sig i bilen och köra iväg. IDIOTER, vissa människor ska inte ha djur!

Så, nu till något roligare....vi ska till Karnevalen snart och äta Langos. Har längtat efter det hela dagen :D



Kommentarer
Postat av: elin

jadu hansson vilka sjuka jävlar de finns, alla ska inte ha djur, jaså karneval, då ses vi nog om du ska dit imorgon :) pusssss

2010-07-15 @ 20:34:32     URL: http://elinandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0