Regniga söndag.

2010-07-25 @ 07:42:57
Då var det dags för ännu ett pass på Väla. Idag har de lovat regn och väldigt hårda vindar, vilket betyder ännu bättre Välaväder ;) Tror det kan bli lite julreavarning på den här dagen, ska röra på fläsket som aldrig för ;P

Ikväll blir det nog bara slappe som vanligt. Jag är helt slut när jag jobbar helg, så vill helst gör så lite knop som möjligt ;P Fredric har laddat sjukt många bra filmer, så sysslolösa är vi verkligen inte.

Om det verkligen ska bli sånt här ruggigt väder hela dagen så vill jag baka scones ikväll och dricka varm choklad. Bara sitta i soffan i min mysigaste mysdress under ett täcke. Jag längtar redan :)

Tjoooooflöööjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0