Min helg :)

2010-07-19 @ 08:13:15
Jäklig dålig uppdatering från min sida, jag vet ;P

Men helgen har mest spenderats i Landskrona och på Karnevalen. Alltid lika kul, för man träffar så många som man inte sett på evigheter :)
Vi hade klassfest i lördags också, vilket blev jätte lyckat. Inte konstigt med tanke på hur bra klass vi hade på gymnasiet :D

Igår var man väldigt seg kan jag säga. Blev en tur till Ekeby möbelaffär. Skulle inte åkt dit där, blev så sugen på att flytta ifrån denna jäkla lägenhet. Ge mig ett hus och det är nu!

Fredric tävla i Halmstad igår också, 300 m. Gick bra som vanligt (:

På kvällen såg vi Shrek i 3D, sååååååå häftigt :D Dels var filmen sjukt rolig och sen gjorde effekterna den ännu bättre. 10 träsktroll av 10 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0