Hemma från stranden!

2010-07-12 @ 16:26:07




Så här såg det ut när vi kom till stranden imorse, kändes rätt hopplöst. Men sen sprack det upp och blev riktigt varmt och soligt väder. Det var tom så varmt att både jag och mamma badade, och det säger det mesta.
Blev några härliga timmar med sol, bad, skitsnack och god mat :)

Nu sitter jag här i lägenheten och samlar krafter för att gå in och duscha av mig all den sand som fastnat på kroppen. Har tyvärr dragit med mig halva stranden hem känns det som, sand överallt. Får ta fram dammsugaren sen...PÅ MIN SEMESTER. Ahhhhh, jobbigt ;)

 


Kommentarer
Postat av: pauli

gud va härligt det ser ut :)

2010-07-12 @ 23:54:29     URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0