Heeeeelt slut.

2010-07-31 @ 00:00:20
Ja så är faktiskt läget just nu. Varit mycket intensivt på jobbet de senaste dagarna, ingen dålig rea vi ligger inne med. Jag var tom så trött efter jobb idag att jag köpte färdiga pastasallader från fiskdisken på City Gross. Höjden av lathet en fredag kväll, men jag orkade verkligen inte laga någon mat. Btw så var salladerna sjukt goda, en massa räkor, lax, kräftstjärtar och pasta :)

När jag kom hem från jobb möttes jag av en sovande Fredric i soffan. Stackaren är också helt slut då han var på Väla redan 06.30 idag för att köpa den nya Iphone 4. Starkt jobbat att köa i 3 1/2 timme för den...och lite nördigt ;)

Efter maten blev det Karate Kid och en massa godis. Tror jag lyckades se en 45 min, sen slockna jag. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna längre, väldigt illa :S Har sovit som en stock fram tills nu. Så med andra ord sket vi Helsingborgsfestivalen ett stort stycke idag ;P


Är lika utslagen som mina kisar idag. Det är inte lätt ;P


Kommentarer
Postat av: ELINA

Naaw, söta missar :)

2010-07-31 @ 21:03:40     URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0