Fredagmyyys med mina tjejer, Chilli och Lazee :D

2010-07-09 @ 22:00:20
Har slitit som ett djur på Familia idag, tog dock mycket längre tid än jag räknat med :/ Nu är där lite mer ordning och reda där iallafall, skönt  :)

Det gick rätt bra för Fredric idag också, han är duktig min påg :D Efter tävlingen körde vi till Väla och åt på Graffiti. Har börjat skämma bort mig själv med att äta ute var och varannan dag. Men på sommaren får man (a) Fråga mig inte varför men det var den bästa anledningen jag kunde komma på ;P

Nu är Fredric och spelar biljard med några kompisar så vi har tjejkväll här hemma. Det är jag, Chilli, Lazee och vår godispåse (eller min ;P). Jag kollar på Noll tolerans medan mina små kisar ligger helt däckade i soffan. Världens sämsta sällskap. Men söta är dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0