Till kvällsmat blir det vampyrer och scones! :D

2010-08-15 @ 21:12:15
Nu är jag hemma i Skåneland igen. Har varit en härlig vistelse i Karlstad, grymt fin stad btw :)
Tyvärr gick det inte så bra för Fredric pga att han råkade slå i en av häckarna och kom ur balans :/ Men skit i det, huvudsaken är att han vet att han kan bättre...och det kan han :)

Nu sitter jag och väntar på mina scones som precis åkt in i ugnen, här doftar ljuvligt vill jag lova :D Ska bli supergott!
Fredric har laddat ner Vampires suck (parodi på twilightfilmerna) nu ikväll och jag är överlycklig. Har en känsla av att jag kommer skratta ihjäl mig.

Nu blir det scones och vampyrer, jag klagar inte! :D


Kommentarer
Postat av: Ackelina

hej allt bra? :)

2010-08-15 @ 22:57:57     URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Ackelina

Sv; härligt :) jag mår jättebra :D

2010-08-15 @ 23:12:38     URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0