L.a.

2010-08-24 @ 22:19:30
Efter frukosten körde jag till Landskrona och gick lite i stan, man har ju gått genom affärerna där på 15 min ;P När jag var där passade jag även på att fika med min underbara kompis Ulla-Britta, hon är bäst! :D Vi var på Maddes och drack varm choklad, mumma :)
När jag kom hem till Hbg igen ringde det från jobbet..ja vad ska man göra?! Bara till att ställa in sina övriga planer och köra dit. Det gäller att ställa upp i kristider ;P 

Nu ikväll när jag kom hem så stod den här vackra blomman på bordet. Kommer passa perfekt i köket. Tack så mycket Fredric, älskar dig!
Han vet precis vad han ska göra för att göra mig glad :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0