Älska söndagar!

2010-08-29 @ 17:10:10
Ja det gör jag verkligen. Jag och Fredric har hunnit med en sväng både till Center Syd och till Väla. Lite skillnad på mängden människor. På C-syd går man i lugn och ro medan man på Väla får tränga sig fram ;P Hittade iaf en del smaskiga saker. Lite underkläder, en pyjamas, skor och vantar :)

Nu har jag precis städat lägenheten och slängt in en maskin tvätt. Älsk är och spelar fotboll så jag tänkte gå ner och sola på mitt favvis ställe under tiden. De har verkligen världens häftigaste solarium där! :D Man kan trycka på en knapp som gör att det doftar citron i hela solariet och det finns en knapp om man känner för att svalka sig. Och då menar jag inte att man sätter på en vanlig fläkt...utan den sprutar verkligen ut vatten över en, sjukt skönt :)

Hejhoppsockertopp!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv; Tack :)

2010-08-29 @ 19:18:48     URL: http://wilmisen.webblogg.se/
Postat av: mersiha

Jag har vart på en dejt härligt att du har shoppat :D

2010-08-29 @ 19:44:31     URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0