I'm perfect, just the way I am.

2010-04-28 @ 23:18:41
Har haft en trevlig kväll på Mezo med mina sötungar, alltid lika kul att träffa er :)

Jag hittade ingen klänning idag heller, fuck :( Men jag har ringt och lagt undan en på Nova Lund till imorgon. Den kommer ifrån Vila och är guldig med små söta blommor på axelbanden och under bysten. Konstigt nog så är den knälång, spännande :D Men varför måste man visa så mycket av sina ben hela tiden? Tycker de flesta klänningar nu faktiskt är fööööööör korta. Om man behöver böja sig fram så är det verkligen kört, rumpchock till tusen ;P Nä, jag slår ett slag för de lite längre klänningarna idag faktiskt. Får hoppas den sitter snyggt på också :)



Den här tröjan gilla jag, lite ego i vardagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0