Dagens inredningstips :)

2010-04-22 @ 22:34:53




Tycker ni inte jag gjort snygga ljus? Jag är iallafall helnöjd :D

För att göra dem här behövs:

Blockljus - Ikeas vaniljdoftljus är att rekommendera. Doftar ljuvligt i hela lägenheten, tom när de inte är tända :)

♥ Snyggt papper - Panduro har en massa snygga pappersark i olika färger och mönster.

Band - Även där hittar man de flesta sorters band och snören på Panduro.

Sen är det bara att riva av remsor av pappret (gärna lite slarvigt), vira pappret runt ljuset och binda ihop det med bandet. Snyggt som sören :)

VARNING! Endast ljus för dekoration. För er som inte visste det så brinner papper rätt rejält ;D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nämen titta linda :D du skaffade en blogg :) (kan du hämta prasselpåsar också när du ändå håller på ;) haha) Vad fina ljusen va! Tack för det tipset :)

2010-04-22 @ 23:59:39     URL: http://nouvea.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag har gjort det nu, tog knappt tid att lära sig hur man skulle göra :S Men det är klart, jag är ju lite senil...hahaha, jag fattar verkligen inte hur jag kunde glömma. Ett skott i huet på mig snart ;P haha...ses senare idag :D

2010-04-23 @ 06:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0