Torsdag

2011-03-17 @ 10:15:26

Torsdag idag, har knappt koll på dagarna längre. Helt förvirrad. Har varit och tränat nu imorse, sjukt skönt. Fördelen med att träna på morgonen är att man slipper allt folk. Jag är lite folkskygg ;P Nä men går man i en butik hela dagarna så är det rätt skönt att vara själv ibland :)

Nu blir det jobb till 20.15. Hoppas det blir lite mer att göra idag, igår var det verkligen helt dött på Väla. Jag var tom så uttråkad att jag storlekssortera hela underklädesavdelningen. Förstår ni hur illa det är då? ;P

Nä nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag allihopa! :)



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Nej jag vet inte riktigt :) Hur mås det idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-17 @ 11:51:25     URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: A N N A - the girl you never can be

Sv;

Låter bra! :)

2011-03-17 @ 22:43:11     URL: http://ulrikaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0