What a night

2011-04-23 @ 07:26:29

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott. Jag har iallafall, fast i omgångar. Undra hur kroppen reagerar på det? Först sov jag mellan sju och halv elva. Sen gick jag upp, kollade det sista på Big Brother, pratade med Fredric i telefon och sen gick jag och la mig klockan ett igen. Sov som en stock till mobiljäveln ringde lite över fyra. Det var inte helt oväntat min kära broder som ville ha skjuts. Haha, hans vanliga fråga när han ringer mitt i natten: - Vad gör du?! -Jag sover din knast ;P Men i och med att jag är en så snäll syster så hämtade jag honom nere i stan, han har mycket att ge tillbaka en vacker dag ;D
Kom hem igen kvart över fem och sov i 45 minuter till, sen ringde väckarklockan. What a night, men har iallafall sovit en del :)
Nu väntar ytterliggare en dag på Gina. Jag måste bara säga en sak, svenskar är sjuka i huet på riktigt?! Det är världens finaste väder ute och ändå är köpcentret packat med folk, wtf?! Hade inte satt min fot där om jag var ledig kan jag säga....men aja bara bra för vår försäljning, vi tackar och tar emot ;)


Kommentarer
Postat av: ALICE

sV; nja, fick en påskpresent men det låg inte i ett ägg ;) men snart kommer släkten, man får hoppas på något då hehe :D

2011-04-23 @ 10:28:45     URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0