Kill me

2010-11-21 @ 20:51:38
Igår hade jag, Carro och Hilda tjejkväll här hemma. Vi åt och drack gott, och sen blev det utgång i Landskrona. Inte jätte mycket folk ute direkt, det märks att många är fattiga och väntar på lönen ;P Vi hade i vilket fall som hur trevligt som helst :)
Det var dock inte lika trevligt när jag vaknade imorse. Jag förstår inte varför jag blir bakis så jäkla lätt? Måste vara åldern, för när jag var yngre så märkte jag knappt av det ;P haha, illa!

Idag har vi firat Fiffes morfar som fyller 85. Detta gjorde vi genom att äta på Spången, väldigt gott och mysigt. Fredric har verkligen världens sötaste morfar :)


Är det någon som vet om det här verkligen fungerar? Kan ju inte skada att prova det nästa gång.


Kommentarer
Postat av: ☆Carlosa

sv: haha jaa , trodde du var 17-18 typ haha :D

japp min helg har vart bra =) själv då?

2010-11-21 @ 22:16:06     URL: http://www.nattstad.se/Carlosa

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0