Killing me softly.

2010-05-25 @ 18:07:38
Ja lite så känner jag nu faktiskt. Ibland önskar jag att jag vore en bläckfisk med superkrafter. Superbläckfisken Berta låter farligt, pax för det namnet!

Har precis satt mig framför datan efter en lång och intensiv arbetsdag (lön idag). Sitter här med en kopp varm choklad och en Lazee i knäet. Trodde att Lazee var ute efter lite kärlek men icke! Hon använder mig mest som klösbräda ;P

Får hoppas jag får lite mer kärlek när Fredric kommer hem från träningen. Nu ska jag gå och göra stuvade makaroner och köttbullar till oss...underskattat till tusen :)



Kommentarer
Postat av: Jenny W

hello bruttan! antar att ni hade mer att göra på jobb idag än oss pga vädert. vi hade ganska lugnt faktiskt hahahah! ville bara berätta att madde berömde dej idag för oss, att du gör ett så himla bra jobb på väla utan jessica =) du är bäst. puss

2010-05-25 @ 20:44:58
Postat av: Linda

Jo det var en hel del, inte världens bästa försäljning kanske men det var så mycket annat som skulle göras. Vi började ju med att göra om vår butik igår, blir riktigt häftigt faktiskt :D

Åhhh gjorde hon? Vad glad jag blir :D Jag kämpar på så gott jag kan, så får jag hoppas att det räcker :)

Då ska ni snart flytta nu? Så kul för er :D Jag räknar med inflyttningsfest då ;D haha

Får träffas en dag och ta en fika eller något tycker jag. Jag saknar att inte få se ditt face typ varje dag :(

2010-05-26 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0