Jag vill också ta studenten!

2010-05-06 @ 08:25:34
Ni förstår inte hur avundsjuk jag är på alla som snart ska ta studenten. De har verkligen helt underbara veckor framför sig. Balen, alla roliga aktiviteter, resor, fester och sist men inte minst STUDENTDAGEN!
Jag hade utan tvekan kunnat gå om mina tre år på gymnasiet om jag fått ta studenten igen, så kul tyckte jag verkligen att det var :D

Jonas (min bror) tar ju studenten det här året, så som tur är får jag fira lite extra tack vare honom. Jag har fått äran att välja ut fotot han ska ha på sitt plakat. Tror nog han ångrar alla gånger han varit taskig mot sin syster nu ;P mohaha. Men sen samtidigt så behöver han inte vara allt för orolig, han har ju trots allt världens snällaste syster ;D

Ta tillvara på den tiden ni har kvar studenter, ni är bäst :)


Minnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0