Godmorgon fredag!

2011-03-25 @ 07:53:25

Godmorgon sötnosar!

Idag är det fredag, våffeldag, löning och full fart på jobbet. Gillas :D Hade dock varit lite bättre om min svullnad runt ögonen hade lagt sig. Liiiiiite ångest har jag allt över att gå till jobbet pga det, men har tagit tabletter och ögonsalva så förhoppningsvis blir det bättre.

Nä en dag som den här vill jag bara krypa ner under täcket igen och gömma mig, hade varit det bästa för alla tror jag ;P
Ser fram emot våfflorna på jobbet idag. Ska ta med mitt våffeljärn och så ska vi lyxa till det lite.
Det är vi värda!


Här kommer några bilder från vårt sovrum btw, enjoy! :)












Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: självklart :D

vars bor du/vilken stad jobbar du i? :D

hoppas du har haft en bra dag och får en bra helg, kraam

2011-03-25 @ 11:32:45     URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0