Störd

2011-03-23 @ 07:53:21
Jag är verkligen störd i hela huvudet. Ställde klockan på 05.15 för att sticka till gymmet en sväng nu innan jobb. Kan tyckas helt okej...men inte när man har ett jobbepass från 9 till 20.15 sen. Jag får ju skylla mig själv att jag är trött om dagarna...men dock är jag väldigt stolt över mig själv måste tilläggas :D

Imorgon har jag äntligen en ledig dag. Har inte haft det sedan förra fredagen så det ska bli sjukt skönt, får fira det lite ikväll :) Inte för att jag hatar mitt jobb men ibland är det skönt att vara ledig, bara så att ingen missförstår ;P


Kommentarer
Postat av: Theresa

sv: jo, tack det är bra med mej me. :)

2011-03-23 @ 08:24:02     URL: http://littlethinker.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 15:22:51     URL: http://bilderpakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0