Arg!

2011-03-28 @ 21:18:57

Jag är så sjukt förbannad just nu, jag sitter här och kokar. Det är inte ofta jag blir arg men när det gäller djur....då jävlar! Någon idiot på vår parkering har låtit sin hund sitta i bilen i snart tre timmar iaf, MINST. Hunden satt där när vi skulle köra ner i stan för att sola och då var klockan kvart i sju, och den sitter fortfarande där. Den bara sitter där och tittar ut genom fönstret med sina ledsna hundögon, jag får ont i hjärtat. 
Har kollat upp reg. nummret och har försökt ringa tjejen som har bilen som en galning, men hon svarar inte. Va fan, är så sjukt sugen på att brinna av! Jag väntar till 22.00, sen ringer jag fan polisen! Idiot!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, do it! det behövs fler som säger ifrån i den här världen!!

2011-03-28 @ 22:18:15
Postat av: dennis

det e rätt nara sj'l utr k'ringen sen det e djurplåger i för fan

2011-03-28 @ 22:20:38
Postat av: ttrollis '

fin blogg du har!

SVAR: jo det var en skön färg :)

2011-03-28 @ 22:25:38     URL: http://ttrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0