Måndag

2011-01-31 @ 17:25:09
Blev ingen lagning av tanden idag. Tandläkaren var sjuk. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! :D
I och för sig så drar jag bara ut på lidandet, men det är ett senare problem. Nästa lediga tid är den 14 MARS?! 
Svensk tandvård är ju exakt lika kass som sjukvården.

Vi hittade iaf en massa fina saker i Ullared. Köpte upp ett helt förråd av shampoo, balsam, tandkräm, diskmedel, tvättmedel, rengöringsmedel och sånt kul ;P Nu ska det helst hålla i flera månader, älskar att ha ett lager :)
Utöver det blev det mycket hudkrämer, lösnaglar, deodoranter, hårpackning, ansiktsmasker, kastanjevatten mm. Livsviktiga saker med andra ord!
Var väldigt duktig på klädfronten måste jag säga. Blev bara en tröja, en bh och två trosor. Härligt jobbat Linda :D
Är nog mest nöjd med vårt kamerastativ, har haft det på önskelistan länge nu :)

Nu ska jag göra en helrenovering av mig själv. Dusch-skrubb-hårinpackning-ansiktmask-ny hudkräm. Kommer känna mig som en ny människa, sweeeeet :D


Kommentarer
Postat av: hanna

Nu är jag jag 100% seriös!

Jag skulle döda för att få ditt hår ! :o

Otroligt fint!

2011-01-31 @ 20:00:10     URL: http://hannalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0