Megamind

2011-02-17 @ 21:40:18

Efter jobb blev det en tur till gymmet, fick ju ta igen det som jag missade imorse när jag "råkade" försova mig ;P.
Var verkligen galet hungrig efter träningen. Så stuvade makaroner och falukorv satt precis där det skulle!

Har precis kommit hem från ett besök på solariet. Kände mig blekare än blekast så tvingade med mig Fredric ner till stan. Lite sent kanske men fördelen är att det inte är en jävel som solar vid den här tiden. Så det gick fort! :)

Nu ska vi se Megamind, jag älskar verkligen tecknade och animerade filmer. Bland det bästa som finns, så mina förväntningar på den här filmen är väldigt höga. Fredric har gjort en massa chokladbollar också, så det blir en härlig avslutning på den här kvällen :)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: allt är prima :) själv då?

2011-02-17 @ 21:50:09     URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; ja nog njuter jag av ledigheten kan jag lova!

pluggar eller jobbar du?:)

2011-02-18 @ 00:46:51     URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0