Upp och hoppa!

2011-04-07 @ 09:25:25

Nu har jag äntligen lyckats sova tre timmar, det ni :) Har precis samlat ihop de krafter som behövs för att jag ska orka ta mig till gymmet och göra av med alla igen, men det ska bli kul. Jag har verkligen kommit in i det stadiet nu när jag tycker det är kul att träna, sjukt skönt :) Innan var det mer en nära-döden-upplevelse ;P
Och vet ni vad? Fredric säger att jag har fått en bula på mina armar, EN MUSKEL. Hahaha, galet glad :D Dock är den väldigt liten men den finns där, så jag får helt enkelt fortsätta kämpa på.

Efter gymmet ska jag tvätta bilen (vilket jag skulle gjort förra veckan). Det här känns väldigt manligt...först gymmet, sen tvätta bilen. Men jag älskar faktiskt att tvätta bilen i självtvätten. Fråga mig inte varför, det är bara så :)

Nä nu ska jag skynda mig, hoppas ni har en bra morgon där ute! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är imponerad. Själv tycker jag det är såå sjukt tråkigt med allt sånt där pyssel. Jag önskar helt klart att jag kunde vara mer som du.

2011-04-07 @ 14:39:16     URL: http://bilglas-orebro.se
Postat av: Anonym

Det lät väldigt mysigt :)

Själv har jag ätit med kompisar och sedan bara umgåst med dom :)

Föresten vart bor du ?

2011-04-07 @ 19:03:25     URL: http://merelleyakoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0