Godmorgon torsdag! :)

2011-04-21 @ 07:42:59

Godmorgon mina barn!

Har verkligen sovit som en klubbad säl inatt, helt sluuuuuuut. Känner verkligen att kroppen inte orkar så mycket mernu, så träningen blir tyvärr lidande :( Inget mer gå upp 05.00 för att hinna träna innan jobbet, det går bara inte "/
Tänkte stanna kvar på Väla efter jag slutat och gå en sväng på Ikea, det måste ju vara träning om något?! haha. Ska köpa en massa blommor och växter till lägenheten tänkte jag, kommer bli så snyggt. Älskar blommor! Men snälla söta rara Chilli och Lazee, kan ni låta de här växterna/blommorna vara den här gången så lovar jag att ni ska få räkor på söndag, handskalade till och med! Bortskämda kattjävlar ;D haha

Nä nu bär det av till jobb snart. Målet idag är att vi ska ta ytterliggare en snattare. För lyssna nu här tjejer, det är väldigt riskablet att sno från Gina! Så det så ;D




Kommentarer
Postat av: Pretty Hot!<3

hej ville bara säga tt jag har bitytt blogg:)

från misslouiss till prettyhot:)



btw vad snygg du är!

2011-04-21 @ 12:04:43     URL: http://prettyhot.blogg.se/
Postat av: Nikki

Har ni tagit snattare och jag missat? ;o Jag som gillar drama, du får berätta på tisdag om du jobbar då ;)

2011-04-21 @ 19:06:42     URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0