Hemma!

2010-09-08 @ 19:13:40
Nu är jag hemma från jobb, tiden har gått galet fort idag. Bara för att man har saker att göra hela tiden :)
Vi får in sjukt mycket nya och snygga höstkläder till oss varje dag, det är väldigt farligt! Ni borde prova själva att gå bland kläderna flera timmar varje dag och inte handla något, omöjligt!
De här snygga bikerleggingsen i skinn fick vi in idag, jag är helt kär. De kommer jag verkligen ha användning för i höst. Perfekt under lite kortare tunikor :)


                www.ginatricot.se

Nu väntar jag på att Fiffe ska komma hem från träningen. Tänkte att vi skulle ha scones ikväll, så bäst att börja baka. Det är sjukt gott, dessutom älskar jag doften av nybakade scones i hela lägenheten :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv;tack!;) Den kmr från Gina Tricot..:)

2010-09-08 @ 19:22:17     URL: http://stylebysandraa.blogg.se/
Postat av: julia

mmm dom var snygga :) vad kostar dom?

2010-09-08 @ 19:31:33     URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0