Älskar tv-tablån just nu!

2010-09-06 @ 22:11:37
Jäklar vad många tv-program som drar igång nu, love it!
Idag var det ju premiär för Ullared. Vilka ess det finns i den serien. Boris är min favorit, vilken underbart härlig chef. Morgan är inte dålig han heller, sjukt härlig personlighet men noll tempo ;P
Nu är det premiär för Lite Sällskap med Filip och Fredrik, kan inte bli mer än succé!

Imorgon drar Idol igång, perfekt tidsfördriv om kvällarna. Tyvärr blir man något fruktansvärt beroende, men kul är det. Jag är nörd jag vet!

Onsdag är det Skånefruar,  Kungarana av Tylösand och på söndag Ensam mamma söker. Jag klagar inte :D



Kommentarer
Postat av: beccis

svar: tack :D tycker den är skitcool ;)

2010-09-06 @ 23:10:02     URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med :D

2010-09-07 @ 01:34:16     URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0