Skitkväll!

2010-10-29 @ 22:32:56

Min bil har förstört den här kvällen, skiiiiiitbil! Kom hem från jobb, gjorde tacopaj, käkade och kollade början på idol. Sen skulle jag köra Fiffe och två av hans kompisar till en fest, men det ville visst inte min bil. Som tur var så gick det hyffsat bra att köra killarna till festen men hemvägen var inte rolig. Bilen hackade som sören, kändes ungefär som att köra i fel växel hela tiden. Sen blev den överhettad så jag fick stanna ett antal gånger på vägen för att den skulle kyla ner sig. Någon smart händig jävel som vet vad det kan bero på? :S
Pappa ska köra hit imorgon och kolla på den, men det ser inte ljust ut :/

Ovanpå allt det här så missa jag IDOL! Nästan värre ju ;P Så nu sitter jag här i min ensamhet och tycker extremt synd om mig själv (a)

För att bli glad igen så bestämmer jag att jag får köpa den här tröjan imorgon, lalalala :)


Kommentarer
Postat av: amelie

sv, ja allt bara bra!=)

2010-10-29 @ 23:58:22     URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: dannie

sjukt fin, som allt du har!



Det hoppas jag med. Eftersom allt ni har är så fint så borde det bli succé! :D Ja, H&M har du ganska mycket dessutom är jag tycker att gina är lika populärt som H&M dessutom.



Okej, ja det var ungefär så jag menade. Alltså från märket gina.. Hihi^^



vad tyckte du om idol ikväll då ? PUSS <3

2010-10-30 @ 00:04:24     URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: angelina

allt bra? :)

2010-10-30 @ 01:28:40     URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Linn

vad har du för bil? när mig betedde sig så så var det tändspolarna!

2010-10-30 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0