Hahahahahaha!

2010-10-08 @ 22:28:06
Jag tror jag dör, Fiffe pratade precis i sömnen. Inte första gången det händer men den här gången var han till och med arg. Jag kan fortfarande inte sluta skratta. Han kommer inte bli glad för att jag berättar vad han sa men det struntar jag i. Jag ger bara igen för att han hällde Ramlösa i mitt öra igår ;P

Fredric: Fan jag hatar när allt det skitet växer nu?
Jag: Va?!
Fredric(arg som ett bi): Ja skitet som växer!
Jag: Men Fredric, vad är det som växer? Jag fattar inget?!
Fredric: Stjärnor.
Jag: Hahahahahahahhahahaha, vet du vad du själv snackar om nu?!
Fredric(galet irriterad): Ehhh ja! Bygga bilar.

Jag sitter här som ett skrattande frågetecken och bara undrar vad det är för en konstig dröm han har. Har hört att det inte är bra att väcka folk som pratar i sömnen, så jag får fråga honom när han vaknar.




Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-10-08 @ 23:26:41     URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha exakt, åh älskar ringar hah.

nej precis, vissa billiga har ju sådan dålig kvalitet. Så det lönarsig ju att köpa dem "dyrare" . gillar att vi har en djup diskution om ringar. haha! (;

2010-10-10 @ 14:41:17     URL: http://resecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0