Nu är kalaset över.

2010-05-09 @ 21:57:46

Kalaset flöt på bra och vi fick faktiskt plats, blev 19 pers. Finns det hjärterum så finns det stjärterum som man så fint brukar säga ;) Vi bjöd på Kasslergratäng och sen blev det chokladpudding, vaniljbullar och kärleksmums. Fortfarande mätt kan jag ju säga ;P

Så här fina presenter fick jag : 

• Blommor
• Pengar
• Presentkort på Kicks - Helt perfekt :)
• Makeuprådgivning på Make Up Store - Ska bli väldigt spännande :)
• Spegel
• Elektrisk grill, grilltång, massa kött och marinader. (Vadå härliga grillkvällar på balkongen framöver) :D
• Klänning
• Vas

Blev jätte glad för allting, tack så mycket allihopa :)


Vadå häftig tårta. Den vill jag ha när jag fyller 24 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0