Sweet dreams!

2010-05-14 @ 23:54:37
Mycket på jobb idag. Kan vara så att alla småbarn var lediga från skolan (knappt avis) ;P Jobbade till stängning så det var inte allt för mycket kvar av kvällen när jag kom hem tyvärr :/ Älsk hade gjort en jätte smarrig kassler och pastasallad till kvällsmat, 10 stjärnor av 10 möjliga. Han kan han :)
Efter maten kände vi att en liten efterrätt inte hade suttit helt fel, så det blev en sväng ner till Pistachia. Bananglassen får också 10 stjärnor ;D

Nu är klockan snart tolv och jag känner att det är dags att krypa till sängs. Börjar jobba tidigt imorgon så lägger jag mig inte nu så gör jag mig själv en jäkla otjänst.

Den här klänningen ska jag iallafall drömma om inatt :)


Kommentarer
Postat av: :)

visst är den! fin klänning:)

2010-05-18 @ 15:49:16     URL: http://sweetlikesuuugah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0