Sova kan man göra när man blir gammal.

2010-05-04 @ 07:03:29
Kanske inte riktigt fullt normalt att gå upp 06.30 när man är ledig, men jag kan verkligen inte sova. Det brukar vara så när man är ledig och får nanna hur länge man vill...sen när man ska till jobb så är den första tanken man har när klockan ringer typ "SKJUT MIG!" Det är något väldigt skumt över det.
Snart dags att väcka Fredric. Sitter just nu och funderar på hur jag ska väcka honom, han brukar ju vara taskig mot mig. Det står nog mellan att hälla vatten på honom, hoppa i sängen eller hmm..skicka Lazee på honom (det sistnämnda är nog är det värsta) ;P

Idag har jag inte mycket planerat. Det ska man inte ha på lediga dagar, då är massa måsten förbjudna :)
Det enda jag vet är att jag ska gå en liten promenad nu på morgonen, besöka solariet och sen åka och handla lite blommor till balkongen. Den ska bli pimpad inför sommarkvällarna..mmmmm längtar redan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0