Let's go bananas!

2010-05-26 @ 15:43:43

Inte fel att vara ledig när det är så här fint väder ute, man blir så glad av det :)

Så vad har jag hunnit med idag..hmm. Varit på jobb två gånger, Linda i ett nötskal. Varit på Ica och handlat. Har varit ute och gått i 2 timmar, rätt stolt. Med mina nya hörlurar kan jag gå hur långt och länge som helst, man tänker inte ens på det :)
Har även passat på att sola lite idag, behövs verkligen! Har tvättat och städat lite också. Jäklar i hoppet vad jag hunnit med mycket...och klockan är bara 15.40 :O

Nu ska jag fixa mig lite snabbt, sen väntar en mysig kväll på Hampan med Carro och Hilda. Mmmm, känner cidersuget nu :D



www.ginatricot.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0