Gårdagen (:

2010-05-17 @ 09:02:12

Ja igår fyllde jag ju faktiskt 23, sjuk ålder :S Tur att jag fortfarande känner mig som 15 :)
Firade i stort sätt hela dagen på jobbet, wooohooooo. När jag kom hem så stod Fredric vid parkeringen och väntade på mig. Han hade bokat bord på Haket så det var bara till att fortsätta ner mot stan, han är för söt han. Precis vad jag behövde efter den här helgen :)

När vi kom hem från stan igen så fick jag de här fina hörlurar av honom, love them ♥ :D Nu kan jag äntligen lyssna på musik samtidigt som jag är ute och går. Det har inte varit det lättaste innan. Jag kan inte hjälpa att jag har mini-öron och alla hörlurar är för stora :/ Nu ska de iallafall sitta på plats :D



Nu bär det snart av till jobb igen, 10.30-20.15. Ska bli skönt när man kommer hem ikväll och vet att man är ledig imorgon iaf, sweet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0